26 Temmuz 2010 Pazartesi

şurda sınava 10 dakika kalmıştı,
ellerim titremeye başladı, hapa lanetler yağdırdım,
be adam şurda sınava 10 dakika kalmıştı,
ne halta çıktın sen !
yine aynı mesele,
iyi rol yapabiliyormuyum bilmiyorum...
sınav bitti ama düzelmeyen şeyler var,
bugün biraz daha iyi ?
eh rüyada silahla vurulmak insana bi güç veriyor canım
hem de ölü taklidi yaparak hayatta kalmaya çalışmak :)
iyi rol yapabiliyormuyum bilmiyorum...
ve şurda sınava 10 dakika kalmıştı ki :
o anda insan düşünmesi gereken en saçma şeyimi düşünür ?
düşünür işte... ben de neden elbisemi giymedim diye düşündüm ve
neden saçım tepemde at kuyruğu diye düşündüm...
şanssızlığıma ve hapa lanetler okudum
çünkü hala ellerim titremekteydi !
sınava 10 dakika kalmıştı
sen gittin ben de sigaramı süngerine kadar içmeyi kestim
yitirilen bir nefes duman ve birkaç söz kalmıştı
ve ben kendime lanet ettim.

http://fizy.com/#s/1k9qaj

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder